Τι είναι η Αίτηση Διόρθωσης Προδήλου Σφάλματος;

Η Αίτηση Διόρθωσης Πρόδηλου Σφάλματος είναι μια διαδικασία με την οποία μπορείτε να αιτηθείτε την διόρθωση συγκεκριμένων κατηγοριών σφαλμάτων του δασικού χάρτη ατελώς.

Οι αιτήσεις αυτές:

  • διορθώνουν προφανή σφάλματα τεχνικής φύσης ή φωτοερμηνείας,
  • εξετάζονται σε υπηρεσιακό επίπεδο από τις τοπικές αρμόδιες Δασικές Υπηρεσίες και
  • εφόσον υπάρχει συμφωνία για το πρόδηλο του σφάλματος, γίνεται η σχετική διόρθωση.

Προσοχή! Οι αιτήσεις Διόρθωσης Πρόδηλου Σφάλματος δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται στις περιπτώσεις ουσιαστικής αμφισβήτησης του δασικού χαρακτήρα μιας περιοχής αλλά στις συγκεκριμένες περιπτώσεις που αναφέρονται στην Υ.Α. 153394/919/12.04.2017. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι μια Αίτηση Διόρθωσης Προδήλου Σφάλματος δεν εμπίπτει στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, δίνεται η δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να την υποβάλει ως αντίρρηση, πληρώνοντας και το τέλος που αναλογεί σε αυτήν.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις κατηγορίες των πρόδηλων σφαλμάτων πατήστε ΕΔΩ.

Πώς υποβάλλεται η Αίτηση Διόρθωσης Προδήλου Σφάλματος;

Η Αίτηση Διόρθωση Προδήλου Σφάλματος υποβάλλεται με δύο τρόπους:

  • ηλεκτρονικά, μέσω της ειδικής διαδικτυακής εφαρμογής στον ιστότοπο του Ελληνικού Κτηματολογίου, για όσο διάστημα διαρκεί η ανάρτηση των Δασικών Χαρτών. Πατήστε ΕΔΩ για να μεταβείτε στην εφαρμογή Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων Διόρθωσης Πρόδηλων Σφαλμάτων
  • αυτοπροσώπως στις τοπικές Διευθύνσεις Δασών.

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής υποβολής καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι τα ίδια με αυτά της υποβολής αντιρρήσεων.